Skip navigation

ontwerp je eigen zomerjurk

studioIk hou wel van jurken, maar ik vind er zelden één die aan al mijn vereisten voldoet. En als ik dat wel doe dan is het prijskaartje een domper op mijn feestvreugde. Gelukkig is er nu Studio 28 couture, een website waarop je zelf je eigen jurken kunt ontwerpen en maken zonder dat je iets kent van snit en naad. Het enige dat je hoeft te doen is het model uitkiezen, de motiefjes en de maat, en de rest wordt voor jou gedaan. De jurken kosten 150 dollar, zijn uniek en voorzien van de meest kleurrijke retroprints. Het was nog nooit zo makkelijk om in de ultieme, gepersonaliseerde zomerjurk door de stad te flaneren.

3 Comments

  1. katrien
    Posted woensdag, 9 mei 2007 at 19:37 | Permalink

    Hey,

    Echt een supertip, maar op de site lijkt het of de kleedje alleen binnen de USA verkrijgbaar zijn. Hoe ben jij aan jouw kleedje geraakt?

    Katrien

  2. lievev
    Posted woensdag, 9 mei 2007 at 21:41 | Permalink

    Bij dat soort sites kan je vaak best even mailen met de makers, dan valt er wel iets te regelen. Dat is toch mijn ervaring.

  3. kellyderiemaeker
    Posted donderdag, 10 mei 2007 at 7:00 | Permalink

    @katrien: ik heb zelf nog geen jurk besteld en ging ervan uit dat ze gewoon naar hier zouden shippen. Aangezien er mijns inziens weinig reden is om dat niet te doen denk ik dat de tip van Lieve wel eens zou kunnen werken. Succes!


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

