Skip navigation

Naomi op Tina

Naomi Campbell in WMagazine “Er is geen enkele link tussen de kleren die ik aantrek om dat soort werk te gaan doen en de dingen die ik doe eens ik achter die poort ben (…) Wat wil je nu? dat ik schoelie-kleren aantrek? Moi!? Ik heb er nog nooit in mijn leven als een schoelie bij gelopen.”
Voila, als dat geen petassenpraat is. En daar houden wij van. Soms, toch. De petasse in kwestie is Naomi Campbell, en de quote is de eerste zin in haar dagboek over haar weekje gemeenschapsdienst in NY. De week waarin ze naar het werk trok in D&G en consoorten, remember? Tot grote consternatie van diezelfde gemeenschap.
Uiteindelijk bleken de kleren niets meer of minder dan de stylingkunstjes voor een verdoken shoot voor WMagazine door Steven Klein.
Foto’s en Campbellse ervaringen vallen nu te lezen in het juninummer (en ook een beetje on line) onder de titel ‘The Naomi Diaries’.
En dan de max: op de promovideo voor shoot & artikel doet Naomi in haar Little White Dress (LWD) bijna twee minuten lang giechelende danspasjes op Proud Mary van Tina Turner. Rolling on the River! Yeahh. Check it out op Youtube.

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

