Skip navigation

Behabandjes: to see or not to see?

Voer voor discussie. nobra1468×375.jpgVolgens ons is er niet meteen iets mis met een stijlvol bretellenspel onder een spagettitopje, maar blijkbaar is er ook een ander kamp in deze wereld. Maar liefst 57 procent van de vrouwen noemt zichtbare behabandjes ‘de zwaarste modeflater van de zomer’. Een paar VBS (visible bra straps) volstaat om de draagster ervan zonder mededogen naar de ketterkelder te verbannen. VBS zouden zo in dezelfde misdaadcategorie vallen als afgeschilferde nagellak of sokken in sandalen.
Dat blijkt tenminste uit een enquête van lingeriefabrikant Wonder Bra. Een derde van de ondervraagden vinden VBS ‘goedkoop’ en zelfs 42 procent van de mannen die de bandjesvraag voorgeschoteld kregen, noemen ze ‘onaantrekkelijk’ en ‘een afknapper’.
Maar geen nood. Wonderbra springt supermangewijs in de bres voor alle slachtoffers van het VBS-syndroom en pakt uit met de Multiplunge, een beha met bandjes die je in de meest verborgen richtingen kan vastklinken. There is no business like brabusiness!

3 Comments

  1. kellyderiemaeker
    Posted maandag, 14 mei 2007 at 12:16 | Permalink

    Ik heb nu eens helemaal geen problemen met een zichtbaar bh-bandje.
    Ik heb dan weer wel problemen met plastieken bandjes die zogezegd onzichtbaar zouden moeten zijn en dat keihard niet zijn. Dat vind ik dan weer een afknapper.

  2. Posted maandag, 14 mei 2007 at 14:36 | Permalink

    Hier kan ik Kelly alleen bijtreden. Wat ik ook verschrikkelijk vind is witte bh-bandjes onder een zwart topje of nog erger zwarte bh-bandjes onder een wit topje. Kies ten minste een bh in ongeveer dezelfde kleur!

  3. Posted donderdag, 24 mei 2007 at 21:06 | Permalink

    Ik vind dit echt pure flauwekul: ten eerste is het persoonlijk natuurlijk maar ik vind het juist leuk: bandjes in contrasterende kleuren. Ten tweede is het gewoon een manier om hun “innovatieve” bh te promoten. En verder: wat ik pas verschrikkelijk vind zijn die plastieken “onzichtbare” bandjes !


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

