Skip navigation

Kijk eens door’t gaatje

08-sister-act.jpg
Ja oké, ik krijg af en toe een aanval van voyeuritis. Het is niet netjes, ik weet het, maar mijn ogen hebben de oncontroleerbare neiging om dingen te spotten die eigenlijk niet voor hen bestemd zijn. De piek ligt rond valavond, als het buiten bijna donker is en binnen volop licht, doe ik niets liever dan interieurs te checken en wil ik weten waarmee de gemiddelde mens zich in zijn privéruimte bezighoudt. Hoewel, privé…? Omdat een peepmoment van hooguit 3 seconden mij niet echt veel wijzer maakt, moet ik in de meeste gevallen beroep doen op mijn ongebreidelde fantasie en blijkt de brandweerman (kijk, hij draagt toch een uniformvest!?) in realiteit een chauffeur van de Lijn. Wie zijn ze? Wat doen ze? Gluren is voor mij een uiting van gezonde nieuwsgierigheid en ik ben van het principe ‘wie niet gezien wil worden, doet maar beter de gordijnen dicht’.
Er ging dan ook een lichte tinteling door mijn lijf toen ik uit een stapel post de envelop met het teasing logo ‘Absolut Voyeur’ detecteerde.

En wat blijkt, beste collega-gluurders, Absolut Vodka zet van 1 t.e.m. 18 juni een massale en legale ‘peepactie’ op in trendy bars, restaurants en zelfs modeboetieken. Bij een dertigtal A-listzaken van Antwerpen tot aan de Zee zullen de etalages – op één kijkgaatje na – blikdicht gemaakt worden met een folie. De curieuzeneuzen wacht een confronterende verrassing… We gaan nog niet verklappen dat het iets met de zes nieuwe Abolute Vodkacocktails te maken heeft. Superspannend toch?
Een greep uit de lijst van deelnemers: Marlies Dekkers, Bruno Pieters, Velvet Lounge, Cytizen, Hangar 41, ’t Zuid, Berlin, Gusto, ’t Vervolg (A’pen); Hotel Sestig, Faim de toi (Gent); Blue Olive (Hasselt), Botticelli (Nieuwpoort), T’Bo (Knokke); Barramundo (Mechelen)…
Meer info: 02/715 20 60.

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

