Skip navigation

Karretje vol knotsgekke kleren

dsc01070.jpg
Kunst, kleding en heel veel kleur… Op 2 en 3 juni opent de eerste KunstSUPERette zijn deuren – al is ‘deuren’ een leeg begrip als het gaat om een openluchtmarkt annex folkloristisch stadsevenement. Een dertigtal jonge kunstenaars en modeontwerpers zal er originele handgemaakte stukken verkopen, en de boel zal opgeleukt worden met muziek van onder andere Bragit Birdot (je leest het goed) en de mannen van het absurditeitenkabinet ‘vzw Cirq‘ zorgen voor het nodige stunt- en vliegwerk. Even bijtanken of bijkletsen – ’t is maar hoe je het bekijkt – kan in de Tikki-Barke. Wij zullen er zijn. Jij toch ook?
Enkele deelnemers: Le monde Dumas (kleding), Iwe Pée (meubeldesign), Elisabeth Leenknegt dsc01061.jpg (mondgeblazen glasjuwelen), Astrid-Fia De Craecker (kinderkledij), Lady Estelle (T-shirts), Bunny en Clyde (grappige knuffels), Myriam Kalaï (handtassen)…
KunstSUPERette, van 2 tot 3 juni van 11 tot 19 u op het St.-Baafsplein in Gent

One Comment

  1. Posted dinsdag, 5 juni 2007 at 15:36 | Permalink

    hello,
    Ik was zaterdag in Gent en heb met veel plezier op de beurs rondgewandeld en alles verkend. Het was zeer mooi, leuke spullen, prachtig initiatief.
    Komt er hierop nog een vervolg en zoja, dan zou ik me graag inschrijven hiervoor.
    Ik werk als grafisch vormgever, illustrator en maak unieke handgemaakte postkaartjes, kleine kunstwerkjes uit papier, badges, broches, lino-snedes, stempels, enz…
    Op mijn site kan je al een kijkje nemen in mijn portfolio: http://mieke.bill.be/
    Laat je me iets weten hoe ik me kan inschrijven en waar en wanneer ik kan deelnemen?
    Dikke merci.
    Groetjes,
    Mieke Lamiroy


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

