Skip navigation

Marc in Space

marcspace.jpgMarc ontdekt het internet. Designer Marc Jacobs, that is. Onder het motto ‘er is voor alles een eerste keer’ opende hij vandaag zijn eigen MySpace met de woorden “Ik ben een 44-jarige modeontwerper en daar ben ik fier op. Ik zit al meer dan 20 jaar in de mode en ben blij met mijn carrière, mijn vrienden en mijn herwonnen nuchterheid. Na mijn kleine uitschuiver van vorig jaar zit ik opnieuw op het juiste spoor (de sjoesjoe uit modeland is net terug uit rehab, red) en ik voel me beter dan ooit.”
Hartveroverend. Vooral dan de overdosis uitroeptekens en caps.
Soundtrack op Marc’s Spacey is Sonic Youth. En bovenaan zijn vriendenlijstje staat Jason Preston, je weet wel, dat ene vriendje dat die ooit het logo van Marc Jacobs op zijn arm tatoeëerde.

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

