Skip navigation

Pepsi Ice Cucumber

pepsiAch, die Japanners krijgen ook altijd al het funky voedsel en de vreemdste limited editions in hun kleine, ietwat gele handjes gestopt. En ja, daar ben ik als echte liefhebber van rare smaken best wel jaloers op. Neem nu de nieuwste parel aan de kroon van Pepsi: Pepsi Ice Cucumber. U leest het goed: Pepsi met de smaak van frisse komkommer. Het goedje wordt op 12 juni gelanceerd in Japan en zal hoogstwaarschijnlijk nooit ergens anders worden uitgebracht. Mocht u iemand kennen in Japan die het één en ander kan regelen, u laat het ons weten.

One Comment

  1. Eric Soeters
    Posted vrijdag, 24 augustus 2007 at 14:28 | Permalink

    Hallo,

    Ik wilde even reageren op jullie verzoek voor Pepsi Ice Cucumber. Ik werk voor een groentezaden veredelingsbedrijf in Nederland (Nickerson-Zwaan). Een van onze belangrijke producten is komkommer en het was mij ook ten gehore gekomen dat dit op de Japanse markt zou verschijnen. Zodoende heb ik een verzoek gedaan aan een Japanse collega van me en die heeft me 5 flessen opgestuurd. Gisteren zijn ze binnengekomen en we hebben inmiddels ons komkommer team (mensen die zich bezighouden met het ontwikkelen van nieuwe groentes dmv kruisingen) een smaaktest laten doen. Het is een frisse, zoete smaak. Je proeft verder een beetje bittere komkommerschil smaak. Van mijn Japanse collega is me duidelijk geworden dat hij niet dacht dat het een hit zou gaan worden.
    Mochten jullie meer info willen weten hoor ik het graag van jullie.

    MvG
    Eric Soeters


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

