Skip navigation

threadless summer vacation sale

threadlessIk kom ervoor uit: ik ben een threadless-fan. Met de zomer in aantocht nog veel harder dan normaal, en dat komt goed uit want er zijn nog heel de week zotte koopjes op threadless.com. Denk t-shirts met geweldige namen als ‘Zen gardens make me angry‘, ‘The day the fire brigade went on strike‘ en ‘Lions are smarter than I am‘. Denk wondermooie designs en funky slogans voor weinig geld. Er is zoveel keuze dat het bij momenten gaat duizelen, maar voor een origineel shirt dat me maar tien dollar kost heb ik wel wat geduizel over.

U had al aan het shoppen moeten zijn.

4 Comments

  1. lievev
    Posted donderdag, 31 mei 2007 at 8:05 | Permalink

    the bad seed & the one who describes besteld! nu net!🙂

  2. kellyderiemaeker
    Posted donderdag, 31 mei 2007 at 8:13 | Permalink

    Bij mij hangen zeer binnenkort ‘One of these days, we’ll fly away!’ ‘In case of emergency: BREAK DANCE!’ en ‘The Day the Firebrigade went on strike’ in de kleerkast.🙂

  3. Mi
    Posted zondag, 24 juni 2007 at 11:08 | Permalink

    Maar hoed bestel je dan die shirts? Ik woon niet in amerika?!

  4. lievev
    Posted zondag, 24 juni 2007 at 21:04 | Permalink

    ik ook niet.. bij je bestelling vermeld je gewoon je adres en dan krijg je automatisch een prijsberekening voor de shipping-kosten. Ik had de mijne na tien dagen, voor zo’n 10 dollar transportkosten. je betaalt met creditcard. simple as the internet😉


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

