Skip navigation

de hak hack

folding heelsIk heb een probleem met hoge hakken.

Hoe mooi ik sommige schoenen met hakken ook vind, ze zijn moordend voor mijn voeten. De zeldzame keren dat ik van mijn hart een steen maak en gehakt en gezakt naar een feestje vertrek beklaag ik me dat gemiddeld al na een kwartier of drie, en vraag ik me de rest van de avond af waarom ik geen platte schoenen heb aangetrokken. Stel dat het een echt leuk feest is waarop ik tot het besef kom dat er gedanst moet worden, dan is het probleem plots nog groter: niet alleen heb ik pijn aan mijn voeten, ik kan ook helemaal niet dansen op hakken.. Beste oplossing? Schoenen aan de kant, en gaan!

No more, want nu zijn er de Camileon Heels, de hakken die je in hoogte kan aanpassen. Sterker nog: je kan je hoge hakken omtoveren in flats in een mum van tijd, door middel van een systeem waar de makers meer dan tien jaar op hebben zitten zwoegen. Dat men hier niet eerder is opgekomen, roep ik dan.

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

