Skip navigation

Paris checkt twee dagen te vroeg in

paris checkt inVerrassing van de dag: Paris Hilton, die normaal pas binnen twee dagen verwacht werd voor het uitzitten van haar celstraf, liet zichzelf onmiddellijk na haar verschijning op de MTV Movie awards richting gevangenis brengen. Gesteund door mama Kathy, die ervoor zorgde dat het raampje voldoende openstond om de fotografen een laatste blik op haar dochter te gunnen, verdween Paris richting gevangenis van Lynwood, waar ze de volgende 23 dagen zal doorbrengen.

Paris liet het volgende statement de wereld insturen: ‘Ik ben klaar om de gevolgen van mijn daden te aanvaarden. Tijdens de laatste weken heb ik veel tijd gehad om na te denken en ik ben tot het besef gekomen dat ik fouten gemaakt heb. Dit is een belangrijk moment in mijn leven en ik moet de verantwoordelijkheid opnemen voor mijn daden. […] Ook al ben ik bang, ik ben klaar om mijn gevangenisstraf uit te zitten.”

Meer foto’s en video’s op TMZ.

One Comment

  1. Posted maandag, 4 juni 2007 at 18:23 | Permalink

    Paris zag er wel ravissant uit gisteren op de MTV Movie Awards! Nu zullen we haar aanwezigheid gedurende 23 dagen moeten missen…


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

