Skip navigation

aapjes kijken

Een paar dagen geleden was ik nog in Londen, en het viel me weer op dat de meeste voorbijgangers, waarvan ik dan veronderstel dat het Londenaars zijn, wel erg fashionable gekleed zijn. Na een bezoekje aan Topshop (ik heb duidelijk mijn hemel op aarde ontdekt!) zonk mij de moed in de schoenen: zelfs met een groot aanbod aan hippe en wannahave kleding en accessoires lukte het mij niet om er net zo trendy uit te zien als de ‘Londenaars’. It’s not what you wear, it’s how you wear it, en op deze blog kan je het ‘how to wear’ lekker van de Londenaars afkijken. Ik ben nog even aan het oefenen, maar misschien haal ik ooit wel eens een internetpaginaatje als ‘how to’. Hoop doet leven!

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

