Skip navigation

Cool Sweat Collecties

look_21.jpg
look_09.jpg
Het is er misschien niet onmiddellijk aan te zien, maar ik ben niet het meest sportieve type. Collega’s proberen aan de lopende band nieuwe sporten uit – van achteruitlopen (check it in de volgende ELLE!) tot wiebelwandelen – en ik sta aan de zijlijn toe te kijken. Aan goede voornemens en excuses geen gebrek – ik zou best wel willen sporten, maar ach, hoe jammer toch, ik heb het momenteel toch zo druk, druk, druk… Toen ik deze morgen een stapel persdossiers op mijn bureau vond met een preview van de nieuwste sportcollecties, begreep ik de hint. Nooit gedacht dat sport zo highfashion was! Ik had een instant crush voor de zijden yogasloefjes van Adidas en de Dance-tenues van Nike… Dus dacht ik bij mezelf: trek gewoon zo’n ultracool, ergonomisch, zweetbestendig ensemble aan en go for it! Sportclub, here I come! (Maar hoe lang zal ik het deze keer weer volhouden?) Tips en morele ondersteuning zijn altijd welkom🙂

One Comment

  1. Onnozelaar
    Posted vrijdag, 15 juni 2007 at 16:22 | Permalink

    Ewel, ik had het ook nooit van mijzelf gedacht maar die podcasts vanop één met Evy Gruyaert zijn echt wel massa’s haalbaar hoor. Volgende maand ga ik beginnen met die van 10 kilometer en dat terwijl ik de voorbije jaren nooit meer dan 1800 meter (tijdens de L.O. lessen op school) gelopen heb. Stel u voor.


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

