Skip navigation

eentje voor de regen en eentje voor de zon

bumpbrellaDe aarde mag dan wel opwarmen, dat is helaas geen garantie op een zomer zonder regen. Integendeel: als er één ding is dat we de afgelopen maanden hebben geleerd is het dat de weergoden soms erg vreemd uit de hoek kunnen komen. Toen ik gisteren door een stormbui langs het strand liep kwam ik tot het besef dat ik niet eens een paraplu in mijn bezit heb. Gelukkig biedt het internet verlossing, en meteen ook een hele resem leuke parapluutjes die een wandeling in de regen meteen heel wat leuker en kleurrijker maken.

Mijn hart ging alvast sneller slaan bij de opblaasbare bumpbrella, de chocolates umbrella en de Elvis at Tupelo-paraplu. De Blue Sky Umbrella geeft je dan weer de illusie met je hoofd in de blauwe lucht te lopen. En mocht het maar niet willen regenen dan zijn er nog steeds deze schattige retro parasols.

One Trackback/Pingback

  1. […] voor Elle) 27.06.07 – Uw Moeder Valt onder: Vrouwen onder elkaar Geen commentaar […]

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

