Skip navigation

lijstjes

lijstjesIk ben gek op lijstjes. Mijn handtas zit altijd vol boodschappenlijstjes, to do-lijstjes, cadeaulijstjes, enzovoort enzoverder. You name it en de kans is groot dat ik er een lijstje voor heb. Sommige lijstjes hou ik online bij (zoals mijn wishlist op Kaboodle), andere worden dan weer snelsnel op een los papiertje gekribbeld. Dankzij de producten van Lobotome kan dat in het vervolg allemaal een stuk georganiseerder. Het bedrijf produceert leuke notepads met allerhande mooi vormgegeven lijstjes om je maaltijden mee te plannen, je vakantie of gewoon je hele week. Op dit moment wordt er nog maar enkel verstuurd binnen de USA, maar een printer kan al heel wat soelaas brengen, lijkt mij.

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

