Skip navigation

De Elle-redactie in een scrum

scrum.jpg

Al enkele weken heb ik het genoegen gehad om stage te lopen bij de Elle redactie. In die tijd heb ik al allerhande Elle-rituelen mogen meemaken, en deze middag was het weer prijs.
Af en toe testen de Elle-girls hier de komende trends uit, en deze keer werd het de pencil skirt, iets waar niet iedereen zo gelukkig mee was.
Deze middag kwamen de gevreesde rokken toe, en wat erna volgde was een heuse chaos. Iedereen wanhopig op zoek naar de beste, de mooiste, de goeie maat. De rokken werden boven de lange broeken en onder de kleedjes gepast. Niet iedereen kon helemaal tevreden gesteld worden.”Is mijn gat niet te dik in mijne rok?” “Amai, dat doe ik niet aan” en andere hilarische toestanden.

Ik genoot vanop een afstandje en nam deze foto.

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

