Skip navigation

I am styling

Jas van Essentiel-rok en trui van Louis Vuitton-schoenen van Sonia Rykiel-handtas van Delvaux

Veel mensen vragen zich af hoe een styling of een fotoshoot tot stand komt… Wel, ik bestel mijn stukken via lookbooks in het buitenland of in Belgische persbureaus, laat alles toekomen op de redactie, en begin dan silhouetten samen te stellen. Dit is echt puzzelwerk en is eigenlijk een straatje zonder einde- “hmm zou dit niet beter met die schoenen gaan, en zou die handtas dan toch niet mooier bij die jas zijn???”… Als alles gefinetuned is trek ik er nog snel foto’s van -zoals deze- zodat ik morgen op de shooting nog weet hoe de silhouetten juist opgebouwd waren.
Watch me tomorrow. Dan gooi ik hier enkele fotos van de shooting zelf online…

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

