Skip navigation

Rock in Leuven

Ina

On the lookout voor een kleurrijke outfit tussen alle grijze, zwarte en andere aan het Belgisch weertje aangepaste kleurtjes, resultaat: nada. Met al die felroze, gifgroene, helblauwe en verblinded gele truitjes en shirtjes in de grote ketens, had ik toch gehoopt op 1 paradijsvogeltje. Mijn missie voor de volgende 2 seizoenen: kleur bekennen. Jammer genoeg lijk ik vandaag de enige aanhanger van dit motto. Toch nog Ina gespot met een leuke, en vooral stoere outfit. Leren jekkertjes zijn helemaal terug van nooit weggeweest. Ze passen helemaal in de Rocklook, die ook in het grote modenummer van Elle aan bod komt. En jammer genoeg ideaal voor het belgische zomerweer. Ina: “Ik draag vooral skinny jeans, ik hou van de stoere rockstijl. Ik shop meestal bij H&M, zo kan ik meer kledingstukken kopen, waarmee ik dan eindeloze combinaties kan maken. Maar de outfit van vandaag typeert echt mijn look van het moment.”

One Comment

  1. Toon de Laaf
    Posted maandag, 27 augustus 2007 at 22:46 | Permalink

    Wat zijn de beste rock-podia in Leuven?


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

