Skip navigation

kapsalon zkt knippers m/v

automaat_producten1.jpg
Voor een topsecret kapperstestcase (resultaat in de volgende ELLE), had ik een knipafspraak in een superhip loftsalon in Leuven. Caffee Coiffee heeft zowat alles wat je van een kapsalon verwacht: een cool designinterieur (getekend Quinze&Milan en Oliver Cnop) met loungemuziek op de achtergrond en flatscreentv’s boven de wastafels, een jong zeskoppig (hoofdzakelijk vrouwelijk) team en een supersympathieke baas “zeg maar Harold want baas is zo’n vies woord”.
tafel_love1.jpgAls ik kapster was, dan kwam ik hier direct werken, zeg ik tegen Harold die met zijn handen in mijn haar zit; en daarna figuurlijk met de handen in zijn haar als hij over zijn twee openstaande vacatures vertelt die maar niet ingevuld raken en of ik aub een noodoproep kan doen in de ELLE… Dus bij deze een dringend bericht aan alle enthousiaste kappers met een trendgevoelige schaar en een vlotte babbel: Caffee Coiffee needs you!
Caffee Coiffee, Hungaria Site, Baron D’Eynattenstraat 6, 3e verdieping, 3000 Leuven, 016/58 52 02.

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

