Skip navigation

Eva Longoria haat lingeriefoto’s

Eva Longoria haat lingeriefoto’sDat wij, doodgewone stervelingen, wel eens onzeker durven te zijn over ons lichaam en hoe dat pakt op fotopapier, daar kan ik inkomen. Maar dat mensen als Eva Longoria zich ook soms een beetje schamen over imperfectie, daar had ik nog niet bij stilgestaan. We hebben het over de Eva Longoria, wiens lichaam mij tijdens Desperate Housewives talloze momenten van instant depressie/obscene jaloezie/totale verbijstering opleverde. Diezelfde Eva weigerde deze week op een liefdadigheidsevenement lingeriefoto’s van zichzelf te signeren omdat ze vond dat ze compleet onflatterend waren. Ik geef het op een blaadje: de dag dat ik er -al was het maar van ver- uitzie als een onflatterende versie van Eva Longoria loop ik de rest van de dag in lingerie rond. Op straat.

2 Comments

  1. March
    Posted dinsdag, 18 september 2007 at 15:10 | Permalink

    Ook hier in de buurt ?

  2. Posted woensdag, 19 september 2007 at 8:52 | Permalink

    is het fout om daar naar uit te kijken?🙂


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

