Skip navigation

Kousen!

kousen.jpg

Ik moet mezelf vandaag twee keer, of neen drie keer, oppeppen voor ik de deur uitga. Wegens weer zo één van die testdagen. ELLE, dat weet de trouwe lezer intussen al, heeft zo van die test-tics. Wat hot is in shops en op catwalks, proberen redactrices-van-het-normale-vlees-en-bloed ook even uit in het echte leven. En vandaag zijn dat dus kousen. Kniekousen. Of beter: net-boven-de-kniekousen. Mooi bij Prada, vonden wij zo. En kijk, terwijl ik hier mijn passage door de voordeur wat loop uit te stellen, stuit ik op weer zo een van die Sex and the City preview filmfoto’s. Carrie Bradshaw in exact dezelfde kousen als het paar dat zich op dit eigenste moment verschuilt onder mijn bureau!

Hop! Tijd om de wereld (en aii, de lokale bakker!) de verborgen charmes van een grijze ribbelkous te showen…

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

