Skip navigation

lekker ouderwets

il_430xn12946520.jpgil_430xn12992957.jpgil_430xn12993058.jpg
Met al dat ge-email, vind ik het de laatste tijd steeds leuker om nog eens een echte papieren brief per post te krijgen. Ook notitieboekjes komen steeds vaker in mijn la voor, want snel wat typen op je computer heeft niets van de magie van het schrijven in een mooi boekje, dat je overal kan meenemen en waar je eindeloos in kan blijven bladeren…(ja, ik ben inderdaad zo’n type met drie verschillende dagboeken en een klein notitieboekje in iedere handtas, want je weet maar nooit…) Maar goed, vergane glorie is weer hipper dan ooit, en gelukkig zijn er nog mensen die zich bezig houden met mooi bladerwerk. Bij Etsy kan je bij Remake het betere papierwerk kopen. Enveloppen, vintage ‘name tags’ om op potjes te plakken, of aan een geschenkje te hangen, mooie (hier komen ze weer) notitieboekjes. U vraagt, zij draaien. Alle items zijn gemaakt van gerecycleerde materialen, en sommige stuks zijn met de hand genaaid. A whole new kind of luxury!

One Comment

  1. Stéphanie
    Posted dinsdag, 23 oktober 2007 at 14:44 | Permalink

    Hey Claire, over notitieboekjes gesproken, in Berlijn ben ik echt in een überzalige department store beland op de papierafdeling… Echt de allermooiste artisanale verjaardagskaartjes, met fluweel beklede notitieboekjes en magnifieke pennen. Je zou voor minder nostalgisch worden! Helaas wel met een deftig prijskaartje, dus ik denk dat ik voor de Etsy varianten ga.🙂


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

