Skip navigation

Nieuw gezicht voor Lancôme

hathaway.jpg

‘The Devil Wears Prada’ torpedeerde haar in 1 klap tot IT-girl en dat hebben ze nu ook bij Lancome ontdekt. Actrice Anne Hathaway doet wat Hollywoodbelle en -beau Kate Winslet en Clive Owen haar al zo mooi voordeden en gaat muze spelen voor het cosmeticamerk, wellicht voor het nieuwe parfum dat in september op de markt komt. Odile Roujol (Lancôme International) weet alvast waarom: “Anne Hathaway is een stralende jonge vrouw die perfect gestalte geeft aan moderne vrouwelijkheid.” Zo simpel is dat…

3 Comments

  1. Posted woensdag, 2 januari 2008 at 20:56 | Permalink

    Ik blijf haar nog altijd associëren met The Princess Diary’s … en daarin vond ik haar maar … euh … laat ons zeggen : zeer meisjesachtig.

  2. Posted donderdag, 3 januari 2008 at 19:47 | Permalink

    Ik vind het wel leuk! Ik vind dat ze een super uitstraling heeft en ze is ook nooit te opgemaakt!

  3. Posted vrijdag, 4 januari 2008 at 13:02 | Permalink

    Ik vind het zeker een goede beslissing van Lancôme. Ik ga dan ook volledig akkoord met Imelda.


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

