Skip navigation

liefde op de eerste klik

Makool483-full.jpg58-full.jpg

Ik bedenk me net dat zowat de helft van de Blogpostjes van mijn hand gaan over webshops. Mijn excuses voor eventuele exuberante creditcardrekeningen, maar als ik eraan tenonder ga, neem ik jullie allemaal mee! Dus: hier nog een adresje om in je favorietenmapje op te slaan! Makool Loves You verkoopt juwelen, jurken en topjes en tassen (en dassen voor mannen, maar let’s not kid ourselves: we reserveren al ons cybergeld voor onszelf). Wel behoorlijk prijzig, maar origineel en schattig. Aan de webshop hangt een blog vast, waar nog meer dingen waar Makool van houdt staan. Check die handel! Voor de lezeressen die toevallig in de states zouden wonen, is er nog het fantastische Violet, dat jammer genoeg geen overzeese bestellingen doet.

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

