Skip navigation

Elle loves Vintage

Zomerse jurkjes bij Posh Girl Vintage

Er is vintage, en er is Vintage. Voor die laatste soort moet je in de roze webshop van Posh Girl Vintage zijn. Hier vind je niet zomaar een leuk tweedehandsje, maar wel de jurk van je leven uit de fifties, een heel aparte tas uit de sixties, of dé jas der jassen uit de jaren veertig. Ik werd helemaal hebberig van de zomerse jurken. Het aanbod is heel erg Amerikaans, dus verwacht je aan zeemzoete kleedjes met petticoats en zwierige outfits uit Hawaii. Af en toe zit er een grote designernaam tussen, maar daar is het de girls achter deze site niet om te doen. Wees er snel bij, want de hotste items zijn na een dag de deur al uit. Gelukkig levert Posh Girl Vintage ook internationaal, dus vallen Belgen niet uit deze luxe-vintage boot!

2 Comments

  1. Posted vrijdag, 22 februari 2008 at 14:40 | Permalink

    Prachtige site. Gelukkig dat ik niks snap van die inches en maten, anders kocht ik me blauw.

  2. Posted vrijdag, 22 februari 2008 at 14:44 | Permalink

    Super leuke site!
    Ik denk dat ik nog een extra weekendjob moet zoeken🙂 Al die leuke spullen!


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

