Skip navigation

[Wijvenweek] Mannen. droom van 1 seconde

rits.jpg

Waarom een man in huis?
Ik kon zo direct geen reden bedenken.
Alleen, net vanochtend.
Toen wist ik het.
Toen ik met mijn elleboog in mijn oor zat.
Mijn schouder half verwrongen.
Mijn nagels uitgerokken.
Om toch maar die verdomde rits van die verdomde jurk
richting bovenste nekwervel te krijgen.
Toen droomde ik even van een man die
gekapt als George Clooney
in een zwart-witshot
sigaret bengelend in een mondhoek,
dat vervloekte ding naar boven zou schuiven
In 1 terloopse beweging
onderwijl de vraag mompelend
“what time will you be home?”

(dit is een wijvenweekpost. meer van dat hier)

2 Comments

  1. Posted woensdag, 26 maart 2008 at 19:30 | Permalink

    een papegaai kan je dit ook aanleren😉

  2. Posted woensdag, 26 maart 2008 at 23:11 | Permalink

    Ik heb ook zulke kleedjes waarvoor ik een man nódig heb om ze dicht te krijgen. Maar meestal staat Manlief net onder de douche als ik zo’n jurk wil aantrekken of is hij zelfs al weg naar zijn werk. En dan ben ik vet,he, met die man van mij.


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

