Skip navigation

Cookies zijn de nieuwe cupcakes!

Ik was lange tijd geobsedeerd door cupcakes: die overheerlijke gebakjes versierd met flashy glazuur konden mijn dag echt goed maken (vraag maar aan de rest van de ELLE redactie!) Maar daar ben ik nu dus helemaal over, want onlangs stootte ik op de website van Amerikaanse koekjesfabrikant Eleni’s. Wat ik er ontdekte? Spectaculaire koekjes geïnspireerd door verschillende thema’s. Uiteraard was ik meteen helemaal gek van het fashion assortiment: schoenen en handtassen zagen er nog nooit zo lekker uit! Wel een beetje duur om helemaal te laten overkomen vanuit de US, maar dit kan niet moeilijk zijn om zelf te maken… Voor meer inspiratie kijk je best ook even hier en hier!

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

