Skip navigation

De kans op een Delvaux aan je arm

Voor mij is de kans dat ik me morgen een Delvaux kan aanschaffen waarschijnlijk even groot als de kans dat ik op een mooie dag ontdek dat ik eigenlijk de verloren gewaande erfgenaam van de Rockefellers ben. Ten minste, dat dacht ik tot volgende uitnodiging in mijn mailbox belandde: Delvaux ruimt namelijk zijn atelier op. Lees: dit is je ultieme kans om je een klassieker aan te schaffen tegen een ietwat democratischere prijs.

18 juli van 9u tot 21u: Louis Schmidtlaan 7, 1040 Brussel (er is een ticketsysteem vanaf 7u, dus vroege vogels hebben meer keuze!)

One Comment

  1. jaklien de muynck
    Posted donderdag, 17 juli 2008 at 18:37 | Permalink

    D = Dame
    E = Elegant
    L = Leder
    V = Verrassend
    A = Adembenemend
    U = Uniek
    X = XTC


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

