Skip navigation

Expo Zaragoza

Zoek je nog een leuke bestemming voor een weekendje weg, of ben je toevallig in Spanje deze zomer? Trek dan zeker een dag uit om de wereldexpo in Zaragoza te gaan bezoeken. De meest compacte wereldexpo ooit draait dit jaar om het thema “water”. Voer om over na te denken, maar ook erg leuke paviljoenen die de moeite van het bezoeken waard zijn. De Belgen zitten er alvast met een oer-Belgische chocoladebar (en biercafé uiteraard). Goede raad: ga vroeg genoeg om de lange wachttijden bij de leukste bezienswaardigheden voor te zijn.

2 Comments

  1. Posted vrijdag, 11 juli 2008 at 15:55 | Permalink

    Hier had ik echt graag naartoe gegaan!

  2. Posted vrijdag, 11 juli 2008 at 22:10 | Permalink

    Geachte,
    Wij hebbe de expo in Zaragoza bezocht op 16 en 17 juni (net na de openingsdagen). In mijn blog, gekoppeld aan mijn website, maak ik er gewag van dat we dit van plan zijn. Ik had er heel wat foto’s genomen. Helaas is er iets gebeurt met het schijfje, want ze zijn niet meer te recupereren. Nu is mijn vraag of jullie enkele foto’s willen afstaan om alsnog een artikeltje erover te zetten in mijn blog. 31 augustus gaan we trouwens opnieuw voor 6 weken naar Altafulla.
    Met vriendelijke groeten,
    Renaat Wens


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

