Skip navigation

Project Runway komt naar Vlaanderen!

Was jij ook verslaafd aan de verschillende versies van Project Runway? Of het nu de Australische of de Amerikaanse was, je zat vast ook vast gekluisterd aan het scherm om de kandidaten om ter mooiste en bizarste creaties tevoorschijn zien te toveren, én stiekem ook wel om de intriges te volgen wanneer de spanningen hoog opliepen. Goed nieuws, want ook in Vlaanderen gaan binnenkort de opnames van start van onze allereigenste Project Runway. Ben jij ook een genie met naald en draad? Schrijf je dan snel in voor 5 september door een motivatie van maximum 100 woorden en enkele foto’s van je eigen creaties op te sturen naar mode@vtm.be of Project Runway – Postbus 222 – 1800 Vilvoorde 1. See you on the runway!

2 Comments

  1. Posted zaterdag, 30 augustus 2008 at 8:34 | Permalink

    Meneer, Mevrouw

    Hallo, mijn naam is Sarra en ik ben een student van 19 jaar en doet studies aan moderéalisatie.
    Ik ben een persoon met veel verschillende inspiraties en idëen!
    Mode voor mij is heel mijn leven en ik teken zelf mijn eigen modellen, ik ben een gemotiveerd persoon aan wat ik doe !
    Als er iets van mijn wordt verwacht dan doe ik mij best om dit te herstellen…
    Ik hoop iets te weten van jullie…

    danku

    groetjes Sarra

  2. Posted donderdag, 6 augustus 2009 at 10:38 | Permalink

    Wow super ! Ben benieuwd !


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*

