Navigatie overslaan

Als een zak?

American Apparel stuurde me superenthousiast een mailtje om te laten weten dat ze een nieuw model in de collectie hebben. Nu, ze hoeven mij daar eigenlijk niet voor te mailen, want ik check toch om de haverklap de goodies op de website, of in de Antwerpse winkel. Eens een AA addict, altijd een AA addict zeg ik altijd. Maar nu beleeft mijn obsessie een waar hoogtepunt, met de lancering van Le Sac Dress! Een jurkje dat even eenvoudig als geniaal is, want op 8 verschillende manieren te dragen, en naar goede gewoonte in veel verschillende kleuren beschikbaar. Een ideale laatste zomeraankoop!

One Comment

  1. Posted zondag, 31 augustus 2008 at 15:58 | Permalink

    Dit kleedje staat ook al een tijdje op mijn verlanglijst, maar ik ben jammer genoeg nog niet in de winkel in Antwerpen geraakt! Maar dat komt wel 🙂


Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*