Nog op zoek naar het perfecte cadeautje voor op je volgende babyshower? Als mama een beetje modeminded is durven wij wedden dat je zwaar zult scoren met de nieuwste creatie van Marc Jacobs. De designer inspireerde zich op het Happy Meal-concept van McDonalds en ontwierp de ‘Little Marc Box’, een doosje waarin een pyama in één stuk zit en een customized Bearbrick-beer, beiden met de tekst ‘Marc who?’. Het gaat om een limited edition waarvan maar duizend exemplaren zullen gemaakt worden, enkel te verkrijgen bij Colette en dat vanaf 27 augustus. Kostprijs: 115 euro.
DigiGLAM: ELLE eMAG
Categorieën
-
Recente berichten
Top Posts
Recente reacties
pauline grossen op Project Runway komt naar … jelkalepever op Maison Martin Margiela zet deu… FredThePen op Abercrombie & Fitch verove… patricia op ELLE en de wondere websit… Imelda op Als een zak? Archief
- september 2008 (1)
- augustus 2008 (10)
- juli 2008 (31)
- juni 2008 (53)
- mei 2008 (50)
- april 2008 (47)
- maart 2008 (48)
- februari 2008 (69)
- januari 2008 (56)
- december 2007 (58)
- november 2007 (58)
- oktober 2007 (77)
- september 2007 (89)
- augustus 2007 (94)
- juli 2007 (71)
- juni 2007 (77)
- mei 2007 (113)
- april 2007 (6)