Navigatie overslaan

minder Lily dankzij hypnose

minder lilyLily Allen ziet er slanker uit dan ooit tevoren, en dat heeft volgens de zangeres te maken met hypnose. Onder hypnose wordt Lily getraind om naar de gym te willen gaan en gezonder te eten. ‘Na de hypnose wil ik elke dag sporten, en als ik dat niet doe voel ik me niet lekker’, aldus Lily in de Daily Mail, ‘ik wil er gewoon slanker en gezonder bijlopen, en ik voel me op dit moment enorm gelukkig’.
Goed voor Lily, want binnenkort stort ze zich op de filmwereld door Lydia te vertolken in een Britse parodie op ‘Pride and Prejudice’. We zijn benieuwd.

One Trackback/Pingback

  1. […] met ‘rondere’ vormen. Lily viel onlangs nog flink wat kilo’s af door middel van hypnose. This entry was written by kellyderiemaeker and posted on woensdag, 7 november 2007 at 9:09 and […]

Plaats een reactie

Required fields are marked *
*
*